About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, November 7, 2013

Hp ooooo hp

Bebru nie hp bb aku wat hal...ttba xleh on...jem trus la snang kata...then aku pkai hp HTC lma huby aku yg agak berong tpi mkin lma pkai mkin mnjdi la berong nye... hang jgn ckap r...15juta kali la restart.... dan akhirnye jem jgak.... huahuahua... 
So bulan nie ade la dpt rzeki lebih skit so aku tpakse r goda huby tuk blikn aku hp baru..ahaakkk.... Alhmdulillah godaan aku brjaya uolllzzz....
Aku xleh nk kongsi kt fesbuk aku sb nti ade mata2 yg akan brdarah pdahal mereka2 xtau yg aku trpkse bli n bkn ske2 atau nk brlagak..
Makanye aku mnulis dcini dn dlm pda mse yg sma testing2 over....
Ia jgk tuk rujukan tarikh ble aku bli hp nie..
02/11/2013 ....
Opppppsss!!!blh jgak dikatakan hdiah anniversary aku yg bakal tiba pda 24/11/2013.... dah 7thn uolllzZZZ aku mngharungi pahit mnis rmhtgga... pejam celik kejap je asenye.... cpt btol mse brlalu... nie pn dah bulan november lgi sebulan dah msuk 2014....cptkn...
Oklah,,,stop cini dlu ek.... dadaaaa...

No comments: