About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, March 21, 2010

AHAD yg memboringkan....

AHAD datang lagi...klau cuti bosan plak duk umh tp ble keje rsa nk cuti..mnusia2 xpnah puas kn..bgi cmnie nk cmtu,,bgi cmtu nk cmnie...ish..ish..ish..

Ari nie hubby aku xberniaga so ktaorg ank branak bantai tido smpi kul 10 lbih..haaaa..amik kau...dh bgun 2 trus mndi r coz ya amat2 la pnasnye...melekit2 bdn..Dah mndi pn melekit,,nie kn xmndi...wuuuiiii...

Soooo ari ahad ari tuk mendobi...yerrr r mndobi baju2 n suar2 keje yg terperuk slama smggu..btapa rajinnye aku kn..hehhehe..aku mmg no time nk mndobi klau ari bkerja nie..ltih weiii..nsib r aku dpt laki yg baik hati(bodek tu..) tlg dobikn skit2 klu dia smpat...tp klu dia xsmpat alamatnye bakul bju ktaorg cm lava gnung berapi r..melimpah ruah..bju ank aku jer dh berkilo2...sakan btoi si kecik aku 2 tukaw baju,,ape xnye,,klau time atuk dia jga..asal berak jew mandi tukaw bju suar..mne x brgunung..tp xpe kcik2 dh latih ank aku jdi pmbersih...hehheheh...

cadangye ari nie nk g mkn kt restoran asam pedas..aku asyik tigat jew sambal macang dia yg 2mggu lpas...huiiii power....tp disbbkan mak aku dh msk so trus r cancel..aku mkn smbal belacan mak aku jew...tu pn power gak wooo...heheheh...
ps mkn n dh xtaw nk wat ape aku pn on lptop r..knon nk layan mukabuku tp bosan r plak..xtaw r pesal skrg nie mukabuku nie mbosankan...so tuk ilang bosan aku main game..ahahahahha..layan gk la gme snooker...ahaakkk..

Dlm kul 5 lbih,,hubby aku dh sound suh siap..uiikk ape g laju jew r aku g mndi..haha..abeh mama bosan kt umah...tp mmg dh jdi kebiasaan ari ahad ptg sure bwk ank aku yg cute mute 2 jalan2 cri penat..huhuhuhu... ktaorg g pusing2 tmn tasek r mne lgi nk g pn klu kt tpg nie...busan jgk la pn tp ok r dri duk umh...dlm duk busan2 2 kul 8 lbih gak r baru smpai umh...hehehehe
Aku pn layan debaran AF smbil nie la..mncoret blog aku nie,,,nti ckup time msuk tdo..

No comments: