About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, October 31, 2010

OVERDUE

Bebaru nie aku overdue 7 hri..haaa amek kau..cuak gle trmasuk r mama aku....huhuu..aku laki bini lgi cuak mncuak...hohoho...xpnah2 la bwt aku lewat smpi 7 hri period aku...pnah r lewat tpi 2 pn pas aku kawen r n dah sah2 r pregnant...wakakkakak...

Tpi semmgnye aku xtntu arah r..mne xnye bwtnye lekat x ke fenin..bknnye aku xnk tpi dgn kdaan ekonomoney ktaorg nie mmg rsanye xtertggung n one more thing cian kt ank aku nan satu 2..dia perlukn a lot of perhatian..bkn skrg tuk dia dpt adik..bkn aku xsuker aku prgnant tpi ble prgnant tnpa plan nie mmg r sush tuk trima...

Aku n hubby hri2 mnti dgn pnuh debaran dihati..bile la bulan nk tmbul2 nie...kuikuikuikui...nk check aku xbani takottt siot...

Dan akhirnya pada hari Sabtu sumernyer terjawab suda....jeng..jeng..jeng...


Korang nk taw x ape resultnye....huhuhu...tgguuuuuuu...berita gmbira.... ;)

No comments: