About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, November 9, 2010

MOGA ADA SINAR BARU..

Arinie nie spt ari2 Selasa yg lain aku memulakn kerja dgn mood yg mlas..huhuhu..tpi dsbbkn bgitu sbok makanye xde r trasa sgt mood malas 2..dri pgi aku non stop kje..kje..kje...mg mmenatkn..

Kul 12 lbih my hubby col gtau yg PERODUA col n suh lapor diri pada 29/11 nie.. Syukur alhamdulillah..terima kasih yg tuhan di atas pemberian mu ini..moga sinar akan kembali dlm rmhtggaku..amin amin..

Tpi dlm gembira ade jgk sedeynye..mne x,,aku tpakse berjauhan ngn hubby ku bwt smntara waktu nie maybe dlm 4 5 bulan atau pn lbey hgga kdaan stabil kmbali...aku hrus kuatkn smngat aku jga aku hrus percayakn hubby ku... tpi takot@risau ttap ade...

"Abang,,kepergian abg tuk mencari rezeki nie ayg harap abg igat nawaitu@niat@fokus abg,,ayg sntiasa doakn abg yg terbaek...moga ngn rezeki nie akn ade sinar kmbali dlm rmhtgga kte..ayg hrap sgt2 abg

No comments: