About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, October 8, 2012

KERISAUAN.....

Dalam minggu nie si kecik aku kerap sgt trkena sawan dia mnyebabkan kerisauan aku semakin tggi... ble tgok dia smpi trcungap2 menahan sakit,,ya allah seksanye... berat mata aku memandang berat lgi si kecik aku memikul....

Aku xpasti sbnarnye ape yg berlaku dan mengapa ianye berlaku.... selalunye dlm sehari skali je jadi,,atau pn 3 4 hari sekali... tpi dlm mggu lepas kerap sgt,,, skrg nie suke jadi time tdo.... bleh dikatakan stiap 15mnt dia akn jadi.... perasaan aku tau nk ckap la..tdo aku pn xlena isaukan si kecik.... ble mlm nk tdo tu akan berlarutan smpi ke pgi..... peritnye aku rse.... knape la ianye trjadi pda si kecik aku.... subhanallah... 

Disbbkan kerisauan aku meningkat,,aku pergi berjumpa seorang Ustaz di Damansara,... Ustaz tu mengatakan si kecik aku 'kenan' mse mngandung.... ianye krna aku balik/kluar waktu maghrib... Ya Tuhan,,, luur jgk hati ble dengar begitu.... dsbbkan kecuaian aku,,si kecik aku jdi mangsa... MAAFKAN IBU WAHAI ANAKKU....KRN IBU DIRIMU MENANGGUNG KEPERITAN NIE... IBU AKAN CUBA SEDAYA UPAYA IBU MENGUBATI DIRIMU WHAI ANAK... MAAFKAN IBU.... 

Byak yg aku gugel ttng penyakit sawan nie mnyuruh mncuba perubatan secara islam..... Insyaallah aku tgah mncuba... Moga si kecik aku akn pulih...

YA ALLAH, YA RAHMAN, YA RAHIM,... AKU POHON MOGA DIPULIHKAN SEGALA PENYAKIT ANAKKU... SEMBUHKAN LAH DIA.. KELUARKAN SEGALA PENYAKIT GHAIB ATAU SEADAANYE DARI BADAN ANAKKU... JAUHLAH DIA DARI SEGALA KESULITAN... AMIN YARABBALALAMIN.... 


No comments: