About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, November 27, 2012

Bidan Terjun....

Arinie aku jdi 'BIDAN TERJUN'.... hahahahaha... bidan terjun di Restoran Ameerali.... gile kelam kabut aku...

Al-kesahnye cmnie,,,aku mmg bdget nk kuar sbnye arinie gaji my huby makanye aku nk kena selesaikan bil2... dah separuh jln kuar bru aku tigat yg aku trlupe nk bwak bil2 sumer.. hahahaha... sgt lawak... bilenye malas nk patah balik aku trus r ke Restoran Ameerali yg dah jadi cm restoran aku.... maunye x,,tiap2 mlm muke ktaorg ade je kt kedai tu.... huhuhuhu... support bos kn....

sblom aku smpi kedai,,my huby ade mst yg big bos nk jumpa dia kul 1 nti sb ade mslh besar.... jengjengjeng. aku dah rse cam ade yg xkena je.... upenye perasaan aku benar,, pakcik yg incharge kedai nie balik kmpung emergency sb bini sakit... makanye aku diminta tuk jaga kedai nie smntara waktu..... ble mananye dah jga kedai aku hrus la 'islamic'.... hohohoho...

moga dgn cra nie aku berubah ke arah kebaikan.... amin.....

Agak kelam kabut jgk la aku kt kedai sbnye ttba je kan.... bese r memula.. lelama sok ok la kot.. insyaallah...

tpi selepas disiasat upenye pakcik tu dah cabut blik kmpung dannye mulai arinie aku la kena jga kedai.... moga dipermudakan sumernye.. Amin...


nk tegok new look islamic aku x... huhuhu.... mcm bese je yg korang penah lihat sblom nie....



its me 27/11/2012




No comments: