About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, August 20, 2013

masih aku terasa...

Sesgguhnye aku benar2 merasa kehilangan dgn pemergian sahabat ku pda 15/08/2013.. aku xtau mngapa dan knapa.. kenangan bsma arwah trimbas kmbli dan tbyang2 di igatan... sewktu dia mule join smdr form 3.. tika itu xcaye yg arwah meminati aku.... hohoho.. sehgga stu hri aku tdgr kwn arwah mnjerit bgtau yg arwah ske kn aku... hepinye la tpi tu sumer cinta monyet.. dri caple n putus kmi trus bshabat..sronok bshbat dgn arwah krn arwah seorg yg baek di mta aku wlupn dlu aku sll kna buli dgn dia tpi aku ok... 'Cepat bnar egkau pergi'.. ya allah.. mngapa secpt ini.. Damai lah egkau disna whai shabat..aku akn sntiasa brdoa utk mu... hnya itu yg mpu aku bwt..

Segalanya kini hnya tggal kenangan... 1978 - 2013 Arwah Fendi dlm kenangan...
Al-Fatihah... Akan ku kenang dirimu dlm doaku...

No comments: