About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, November 10, 2013

Biskut lidah kucing....

Ceritanye skrg nie hebat jgk cite psal biskut lidah kucing nie..xtau r sb ape..mgkin warnanye kah atau rasanye kah...aku xtau nk komen sb aku lom penah rase pn...hehhehe....
Alkisahnye aku nie kn suke mncuba makanye bile dah trjumpa acuan nie aku akn wat xperimen la...hehehe... acuan nie ssah nak carik sblom nie. Klu ada pn jual on9 tpi mahal...cma aku xpasti r acuan nie ada yg ori atau xori...
Peel aku nie klu dah nk bwt aku mmg carik jgak la..so aku try g kat kedai BAgus kt tmn medan... ehhh sori... xtau ek Bagus tu ape..kedai jual brgan kek...hehehe... sje je cba nseb,,tegok2 ade la plak...wahhhhhh hepinye... trus bli la kan... murah plak tu sb tu aku kta aku xsure acuan nie ade yg ori atau xori.... tpi aku kesah apekn asalkn bntuk lbih kureng n murah..sambar trus la.. hihihi...
Ble dh ade acuan nie mule la aku xsenang dduk ...trgedik2 nk menorai... hahaha.. sbo sieqin sabo.... xpe,,nti dh ade hasilnye aku post k... skrg nie korang yg xtau layan je pix kt bwh nie k...
Klu ase tigin nk oder cari la aku...

Fb: sieqin shukor
Sms : 011-23009178

No comments: