About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, December 1, 2013

Pertandingan Nyanyian Lagu Melayu Antarabangsa (Palma)

Alkesahnye smlm 30/11/2013 (mse skrg 1:54am) makanye jdi semlm la kan... hehehe....
Mggu nie aku dpt tiket tuk tegok Palma di RTM... mklum la mnjak huby join group teater nie sabtu ahad ade je la program... memule mse huby ajak aku xbpe ade hti nk fllow..ye la cer korang bca tajuk atas tu cam boring je kan... cer klu hmi ke atau program bsma retis ke..mnggedik la aku nk g..nie x lgu melayu antarabangsa... hmmmmmm.....
Tpi sb mlm tu xde prgram so aku fllow la jgk dri boring duk umah.... gerak kesna dlm kul 7:30 lbih r..smpi je ktaorg dpt paking kt dlm sb mber huby knal pak guard sna..ye la diaorg dh bese so terasa cam vvip la kejap ble bleh paking sampi depan wisma radio tu... klu x jenuh jgak nk menatap dri tmpat paking ke atas... huhuhu....
Msuk dlm trus crik tmpt yg disediakn la.. aku mmg cop tepi sbkn bwk si kcik aku nie..upenye tmpt ktaorg kiranye bhgian depan jgk la.... puas la tegok...
Si kecik pn heepi sb dpt plak clap yg blampu... bgus jgk.. syap skit si kecik....
8:45 ketibaan vvip.. datuk hishammudin.. ehhh datuk ke tan sri ek.. huhuhu...
Kul 9 program brmule... upenye tegok live nie mcm2 ragam... kt tv dia tayang yg perlu je tpi ble live mcm2 ada...time iklan kt tv tu klu live ade selingan laen... layan jgk....
Pertandingan nie upenye pelajar2 dri luar negara mnyanyikan lgu melayu... mcm2 lgu la.. lgu aizat..lgu hafiz..lagu shila hamzah dll... layan jgk n kelakar pn ade ble tegok gaya n pelat diaorg mnyanyi lagu melayu tpu salute jgk la ade yg bru 3bulan kt msia dah bleh brtutur dlm b.melayu n mnyanyi lgik... cayok2. ..
Aku lupa peserta dri mne yg menang.. hehehe....
Kul 11 bersurai.... tpu diaorg2 yg knal tu bgamba bagai la..ktaorg cabut balik sb dah penat... dah r time pegi tu trus je pegi ngan muke brmyak xsmpat nk tacap... ade aku kesah... oke bubbye.. nk tdo...

2 comments:

Anonymous said...

salam....semalam sy tgk gak kat tv..mmg best gak diorg.no 1-3 tu mmg da btul n best diorg.lagu hafiz power mamat bngla tu bwk..minah belgium pun power lg eliana

Unknown said...

Hello Blogger!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)