About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, August 16, 2010

Hanya kerana 'KASUT'...

'Hanya kerana kasut'...hti aku jdi berbelah bagi & otak aku ligat berpkir..Aku tertnya2 pda dri aku sndri apekh bnar ape yg akn aku bwt nie...kputusan yg bakal aku bwt nie menentukan arah hidup rmhtngga aku...aku takot & risau tpi dlm pd 2 aku sayang...

'KASUT O KASUT'....hnya kerana spasang kasut Brand PEPSI berwarna Oren leh mbuatkan hti aku gundah gulana...msti korang trtanya2 kn knape dgn ksut 2...

Ctenye bgini,,nie bukn tuk buka pekung didada aku tpi hnya skadar tuk brcerita mngenai kasut..Dulu smasa stu kejadian hitam dlm idup rmhtagga ku,,ksut nie kiranye jdi bahan bukti r...kasut nie dh lma aku smpan slpas aku dptkan semula dri btina sundal yg menjahanamkan rmhtgga aku..lpas aku amek kasut 2 dri dia aku trus simpan d suatu tmpt yg aku rsakan selamat..xsilap aku dh hmpir 2 tahun....

Dah skrang nie kasut 2 dh pn berada di tmpat yg aku berada skrng...cma yg mnjadikn mslhnye skrng aku serba salah...Ptt kew aku bgi blik kasut 2 pd hubby aku...ape dia akn tigat blik ke kesah dia ble terpandang kasut 2...arrggghhhhh tlg...klu aku xbgi,,ape yg aku nk bwt ngn kasut 2..kasut 2 msh bru & dlm kedaan baik,,aku blikn mmg khas tuk hubby aku tpi dia wat hal lak ngan ksut 2...2 yg bwt aku sakit hti...klu dia bli sndri aku xkesah sgt,,nie aku yg bli..xkn senang2 aku nk lpas kt btina sundal 2 smpan..g mpos r kan...sb 2 ku sggup amek & smpan dri aku biar kt btina sundal 2...

mmg ikotkn takut & risau nk bgi hubby aku 2 pndang kasut 2 tpi hti aku nie kuat sgt nk bgi kt hubby aku...aku yg bli npe lak nk biarkn cmtu jew..tol x...g stu aku rsa hubby aku dh byk sgt berubah...khidupn rmhtngga kami pn dh back 2 normal..alhamdulillah syukur....

Sb 2 aku hrus btol2 bwt keputusan nie...Ya allah ya tuhanku...ape yg harus aku lakukan..brikan aku petunjuk...amin..

No comments: