About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, August 15, 2010

Heppi bufday ke-3 tahun Sayang....


"Heppi bufday 2 u..heppi bufday 2 u..heppi bufday to ankku nazrin..heppi bufday 2 u"

"Allah selamatkan kamu..allah selamatkan kamu..allah selamatkan anakku nazrin...Allah selamatkn kamu"...

'Selamat Hari Jadi Sayang..' Ibu doakan semoga nazrin@adek pnjang umur, sehat sll, murah rezeki & jdi ank yg berguna serta soleh d mse dpan.. Ibu & ayah sntiasa mndoakan yg terbaik tuk nazrin@adek..Ksh syng ibu & ayah sntiasa brsama nazrin..Ibu & ayah tiada ape tuk diberikan sayang,,melainkan doa..amin...

Arinie bsday ank kesayangan aku yg ke-3 thun...Pejam celik pejam celik dh 3 thun ank aku nie..kejap jew..(msti ade yg akn tnya ble g nk dt adik)...huhuhu..bkn xnk atau terigin,,klu bleh nk merasa ank pmpuan pulak tpi dsbbkn kesihatan srta perkembangan ank lelaki aku nie x spt ank2 org lain mkanye aku 'hold' dlu tuk dptkn ank ke-2...nti2 la...ble aku rsakan yg ank aku nie dh leh bwk dri,,insyallah aku kn mngdung lgi...huhuhu..Target aku dlu sbnarnye nk 4 org ank n xspecially aku teringin nk ank kmbar..huhuhu..tpi mustahilkn sb kturunan aku & hubby mne ade kmbar tpi kuase tuhan spe taw yew x..

Mgkin ade yg trtnya2 pesal aku ckp psl prkembangan ank aku...hurrmmm tuk pngetahuan sumer ank aku 2 umur jew dah 3 thun tpi perkmbangan dia kurng dri umur sbnar dia..ank aku x mcam ank2 org lain...ank org lain umur 3 thun nie dh pndai sgala dh..tpi ank aku tdak..dia berjalan pn swktu umur 2 thun & umur 2 thun lbih bru pndai hisap straw..mkn sndri lom taw g..aku bkn mnyesal atau mngeluh dgn kurniaannye cma aku kciankn ank aku..dri kecik lgi dia dah tmpuh brbgai2 dugaan...kna dmm tarik..msuk kuar wad..amek air tulang bakang..wayar sna cni..ckup kcian..pape pn aku redha dgn ketentuan mu ya allah...cma aku phon berikan aku kekuatan semngat mental n fizikal tuk mnempuh sumer ini..aminn...mgkin ade hikmah dsebalik sumer dugaan ini..

korang tgok r pic2 yg aku letak nie...pe prasaan korang ble ank korang tgok ank korang dlm kdaan bgini..sedey kn...airmata aku xrenti2 mgalir & mulut aku x renti berdoa tuk kesihatan ank aku...ckup2 sedey...



(pic nie sewaktu proses tuk mngetahui gegaran otak slpas kna sawan tarik)







(nie swaktu dia tgah lena tdo slpas bertarung tuk membalut badan dia)



Disebabkan keadaan nie la yg membuatkan perkembangan ank aku xselari dgn umurnye..wlaupun cmnie ank aku ttap bijak dmata aku..aku hnya berdoa moga tuhan berikan dia kesihatan yg baik serta memberkati idup dia..insyallah dia akn mnjadi insan yg berguna suatu hri nti...







p/s: prasaan aku amat sedey ktika mnulis entry nie...stiap kli aku bcrita ttng hal ank aku nie sure airmata aku akan brgenang..aku akn trigat detik2 cmas 2..



No comments: