About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, April 16, 2011

NGIDAM

Salam sumer...

ttba aku trasa ngidam sesuatu..atau pn tingin sesuatu...ehhh jgn r pkir laen..aku nie ngidam@tngin nk g Cameron Highland...Selama aku idup nk msuk 33 tahun nie,,aku lom lgi mnjejakkn kaki ke sanun..dgr org cte hangin je asenye...

aku nk merasai kesejukkn & keindahan cameron 2...tgok gmba2 cameron pn sonok jew..sejok je ase...

mmg r korang leh ckp eleh stkat cameron bebile lh g tpi kdaan aku nie xmngizinkan sbnye yew r hubby aku dh jauh..n ble dia dpt cuti ujung bulan nie aku cdang nk g r brcuti ngn dia n si kecik aku tpi dah hotel sumer fully booked r plak sb nye public 1 Mei...adooiiii....

sbarnye dh 2 3x jgk r aku plan nak naek cameron nie tpi sll jew xkesampaian.. 2 r klu blh cuti nie aku nk naek jgk...

salah lima sebb aku nk sgt naek cameron adalah:-

1) aku xpnah g naek atas 2
2) aku nk merasai kesejokkan kt atas 2...
3) aku nk lihat keindahan kt atas 2..
4) aku nk bercuti ngn ank & hubby aku...
5) yg pntingnye aku nk polok2 ngn laki aku kt atas 2..bley...heheheh

hrp2 ape yg aku hajati nie jdi knyataan r...xsaba asenye nk tggu ujung bulan...








nmpak x pic2 diatas..sesungguhnye aku sgt2 r teruja nk pgi...arrghhh..




No comments: