About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, November 6, 2011

SEJERNIH SINAR MATAMU..

Petang tdi dgn xsemenanye mse ngah bersiap2 tuk kuar aku trpggil tuk menonton satu rancangan di tv3 bertajuk 'SEJERNIH SINAR MATAMU'.... kisah menceritakan ttng seorang Pakar Mata iaitu Prof. Dr. Muhaya Mohamad yg di gelar Doktor Mukmin merawat pesakitnye...

Aku xdpt mngikut rancangan nie dri awal,,hnya separuh je dpt aku ikut tpi wlupun separuh aku dpr rsekan yg Prof. nie seorang yg amat baek hati serta jujur & ikhlas dalam merawat setiap pesakitnye... Setiap kata2 yg kuar dri mulut dia membuatkn kte insaf ble mndengarnye...

Yang pasti aku akan merujuk pada Prof. berkenaan KATARAK mata si kecik aku.... mudahan nie la jalan yg dberikan oleh Allah tuk merawat mata ank ku... Insyallah...

Pada reader yg ade mngalami ape jua msalah ttg mata oleh merujuk pada Prof..

http://drmuhayalasik.blogspot.com

drmuhaya@gmail.com


Bagi yang tak berpeluang tengok tadi saksikan rancangan "SEJERNIH SINAR MATAMU" di www.tonton.com.my. tq puteri Nur Ain
www.tonton.com.my
Catchup TV, Streaming Video, Tonton, Watch,Movies,Shows,Specials,Live,Malaysian, Media Prima, AltMedia




No comments: