About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, November 6, 2011

X TERJANGKA DI AKAL...

mmg xtrjangka dek akal aku leh kena dmm trlampaw 3ari trsadai atas katil... mulanye si kecik aku demam,,ps dia dh kurang skit,,ttba aku plak terkena virus demam tu,,,

temp. aku time jmpa doc 38c...pas mkn ubat aku mmg tersadai atas katil...dmm kli nie laen mcam sgt2 pada aku..sllnye aku dmm mkn je ubat dh ok tpi kli nie demam siap dgn betis 2 2 bela kki nie rse dcucuk2...termat la sakt n perit nye...aku mpu baring je...tu pn xselesa sb ase dnyut2 betis,,ble dmm kebah,,kurang skit dnyutan n mpu bgun sjap...cer byangkan aku dmm n nk jga ank dmm jgak..kmi 2 beranak melepek atas katil... tpi dh nmanye ibu,,sesakt mne pn aku ttap aku gagah kn diri tuk ank aku...kesihatan ank lgi penting...klu si kcik aku dmm lgi hura hara...tpi aku mmg xmpu nk bgun n bdiri lma2...mmg mngalir r airmata nie menahan keperitan...nk dmntak picit,,spe pn yg nk d harapkan...my mom picitkn kejap bleh r coz dia pn ade kje dia,,,suami!!!mne blek g... 2 yg sedey ble time sakt cmnie suami tiada dcc... uuwaaaa.....

3 ari aku tsadai,,mmg perit teramat...mc aku mc brsmbung n paling perit ari sbtu..aku rse nk cabut je kki aku time dnyut tu..Allahuakbar...org xkena mmg xtau cmne peritnye tpi y dh kena tu tau r bahananye,,mmg tobat xnk dg demm cmnie klu boleh...selama aku idup 33 tahun nie,,,nie lah dmm yg paling truk yg pnah aku alami stakat nie...

Sabtu petang bru suami smpi,,,dpt la kki aku nie d pcit2 mntara nk tggu panel klink aku bukk kul 7ptg.. mnges aku menahan kesakitan... dsbbkan kecian tgok aku mnderita kesakitan suami aku suh mkn pil sakit sendi dia..aku pn telan la sb dh xtahan sgt... n sapu myak pnaz kt betis... lbih kurang sejam aku rse bdn aku dh brpeluh2 n sngal kki dh kurang... Alhamdullah la... bru mpu aku bgun mndi n g klinik kul 7ptg..

ishhhh bdn aku bpeluh2 xbnti plak pas telan pil suami aku tu,,isau plak aku..msuk jmpa doc,,dia check tekak aku mmg d bgkak sgt2 dh,,aku dh mtak tuk cucuk ubt sakit urat tpi doc xbgi...aku isau sengal kki aku kmbali,,mmg xsggupppppppp.....

dn alhamdulillah setakat aku tulis blog nie dmm aku dh baek,,sengal kki dh baek cma seme n btuk je lom lega g...tpi xpe yg pnting sngal kki 2 baek..klu x mmg xmpu nk wat pape..baring je...tu pn xselesa... 

Syukur alhamdulillah aku diberi kesihatan yg baik kembali.. amin...

now cm isau si kecik aku lom reda g dmmnye...hukhukhuk....



No comments: