About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, October 27, 2011

KENAPE AKU & AKU & AKU...

Malang lgi.... Pgi nie abg ipar aku bawa kete aku g tukar taya yg pecah aritu n gnti lgi satu taya bru,, mksutnye 2 taya baru n 2 taya lama... 

Aku nie bukannye xnk tuka taya tpi memndangkan budget,,,mcm nk baya... aku target ujung taun t bru nk wat kete tu... tpi ble dh trjadinye kes aritu aku jdi fobia,,makanye tpkse r aku gagahkn jua kuar duit... aku suh abg ipar aku cari taya yg murah dlu wat mentara smpi ujung taun nie... 

Ble dh sttle tuk 2 taya,,nk dijadikan cte plak...otw balek tu ttba taya baru tu kempis xde angin...hadoii... mcam2 kan... rupenye kepala tiub xngam ngn taya baru tu...kena la g tuka plak... tpi pape pn alhamdulillah sumernye dh ok... 

Aku mohon agar perjalanan ku pulang ke Taiping nti akan selamat... Ya Tuhanku selamatkan perjalanan ku nti & jauhkan dri segala musibah... aku pohon ya allah...

 Tapi ble aku pikir2 kn bermacam2 dugaan aku trima... Aku lalui dugaan2 tu dgn penuh kesabaran tpi kenape aku di duga tnpa henti.... kenapa aku & aku & aku..... 

Org lain ade jgk melakukan kesalahan,,ade juga yg melakukan dosa tpi kenape mereka dpt menjalani hidup dgn selesa tnpa ade dugaan yg bertimpa2... 

Apekah aku dilahirkan tuk hidup malang,,,

Apekah aku dilahirkan tuk hidup sengsara...

Apekah aku dilahirkan tuk tidak merasakan kesenangan...

Mengapa??? Mengapa??Mengapa???


No comments: