About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, October 9, 2011

XTVT dikala kebosanan....

Bile tiba je ari sabtu & ahad aku nie mula la dilanda kebosanan tahan maksima klu mr. hubby aku xpulang... hadoiii bohsan yg xdpt d gmbarkan wlupun pn si kecik aku ade dcc tpi xckup korum klu hubby xpulang... ngan si kecik aku hnya leh main je la,,,klu si hubby ade dh tntu ktaorg akan kuar brsiar2 tpi nk wat cmne demi tugas hubby aku xdapt la nk blek tiap mggu...hukhukhuk...

Haaa!!!mukabuku!!!mmg la aku ngadap mukabuku tpi lgi tmbah bosan lak asenye...xde yg menarik pn...hadooooii laaa...

Dsbbkan aku dlnda kebosanan,,, otak nie mula r pkir nk wat mcam2...dan mcam2 2 dh tntu la 'makanan'... heheh... aku pn ape g mengoogle la ape2 yg ptut...

Hari SABTU kira safe jgk r stgah hari sbnye aku kje 1/2 days....tpi ari ahad mmg mmg la bosan teramat... aku pn xpaham aku nie,,ble asik kje je pn bosan,,tpi ble cuti pn bosan...cmne tu.... mgkin sb hubby tiada dcc yg buat kn aku bosan ble dtgnye ari cuti tpi ble time hubby pulang mmg xckup asenye mse...terasa cpt sgt2... 

Aku skrg nie ngah ketagih mkn szilling mee kt foodcourt Tesco...bkn aku je si kecik aku pn sma...klu g mkn mmg pulun abes tpi klu mkn nsik kt umah skit je...sba je kn bdk2 skrg nie...aku dlu mse kecik mne nk merasa mkn mcm2 cm skrg nie...klu KFC 2 leh kira bpe kli je pegi tpi bdak skrg nie kcik2 lgi dh didedahkan dgn mcm2... cam si kecik aku 2 dri dia bb dh smpi kemne2 dh...smpi sempadan asenye...tdo HOTEL ntah bpe kli dh....KFC xterkira bpe kli n lain2....brtuahkn bdak2 skrg nie...

Ehhhh...ngomel lak aku dri tajuk...hahahha...ok bab sziling tdi,,dsbbkan aku nie mlaz nk kuar d foodcourt so aku dgn jaya nye cba wat szilling sndri...sb aku dh google resepi mse kt opiz...hahhaah....

Balek umah jengah dapur tgok ade bahan2 nye jadi aku pn trus r pegang kuali n sudip...Selepas dekat 1/2jam aku bersilat kt dapur tu makanye terhasil la 'SZILLING MEE' aku....cma aku xde szilling plate tu,,jdi xbpe kelihatan spt szilling tpi nmpak spt mee hailam...hahahha... tpi yg pasti rse dia mmg supe lah...ahakk...


nie la hasilnye... nmpak mnyelerakan x.. hahahha....u c dat mushroom,,,dat telur separuh msak... mmg yummy r...cma kurangnye sayur sawi n cili jeruk n lada sulah.... pape pn rse dia mmg terBAEk....


ok... tu abeh cite mkn2 ari sabtu semlm.. nie nk story arinie nye lak lgi r bohsan tahap maksima sb seharian kt umah nie... pgi mmg dkhaskn tuk mendobi... selesai dobi dh bosan... ape lgi google la... ttba tigat lak si kecik aku nie suke sgt mkn sebikut...jap2 sebikut sebikut...kt dapur mmg standby je bskut tiger... jdinye skali skala mkn r bskut sedap lak... jdinye aku pn mgoogle resepi choco oreo cookies.. dah dapt resepi aku trus ke dapur r tgok ade x bahan2 nye...n mmg dapur aku tu mcm2 ade so sumernye lengkap kecuali oreo... tpi aku gntikan dgn nestum...hehehehe... cookies ttap jadi... yeeehaaa..


nie la hasilnye.... separuh aku celup coklat..tpi nie aku nk bwk g opiz... yg si kecik aku nye plain je... 

respon si kecik lepas makan cookies nie... 'hurrmm sedapnye'... hahahahha.. trbaek la 

tpi nie aku juz wat tuk mkn2 je...bkn tuk dijual... hehehhe..


No comments: