About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, October 1, 2011

lamanyeeeee....

fuhhhh...fuhhh....walauweiii...bsawang blog aku nie....hahahhaha.... mklumlah lma bebenor xhapdat... mse mmg xde sb kkdg sebok ngn wat kuih org oder....tpi ble free mse xtau lak ape nk hapdat...

smasa aku hapdat nie aku berada di HOTEL DESARIA PJ...check in u...hahahha...ini adalah disebabkan esok nye PERODUA ade FAMILY DAY....so aku harus la mnghadirikn dri...maka dgn itu dsini la aku berada skrg...

Nak cite pasal hotel nie skit...upenye hotel nie dh setahun dekat PJCC nie...nmpak sgt la dh lma ktaorg nk jejak pj nie kn...pdahal en. suami org pj n dn tntu2 MIL kt sni tpi dsbbkan kesebokan mse n xbpe d kesah kn mkanye nie la jdinye..ape prkembangan kt pj dh xtau...owhhh disebabkn nie hotel so suasana bilik adalah sgt ok... ye la benda baru...org lak mybe jarang nginap kt sni kn... brang2 pn ok...ade class walaupun regenye murah rm63 per night.... prcaye x!!!tlg la percaye... bgitu murah skali regenye....dn dsbbkn rege murah la maka aku mnginap kt sni... hehhehe... ye la bukan tuk ape pn hnya tuk melelapkan mata n mndi je... n yg penting ni haaa.. yg aku ngah bwt nie... ade WIFI...heheheh....









pic2 hotel nie nti la aku upload yee sbnye jam dh mnunjukkn kul 3.50am n aku mau titunnnn.... esok ade urusan laen lak...whole day rasenye ktaorg kt rawang... segala pic2 akan d upload kn nti klu aku smpat...

orite... gud nite....


aku dh upload pic2 hotel...aku bgi 4bintang tuk hotel nie..terbaek n selesa....


No comments: