About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, October 23, 2011

MY HOMEMADE COKLAT...

aku sbnarnye dh lama nk mcuba wat homemade coklat nie nmun bru kini trcapai impian... hehehe...

Bwtnye actually xssh pn,,lebur2 je.... semlm blek keje aku trus je g bli bahan2 n yg pnting acuan nye... aku amek acuan berbentuk buah2an... mulanye nk amek acuan bunga ros tpi dsbbkan sll sgt dh tgok ros nie aku nk try bntuk laen plak... lgi pn 1st trial nie bli r acuan murah dlu....huhuhu... acuan bunga ros tu mahal... ahaakk...

Jadinye hari nie baru aku bkesempatan nk wat HOMEMADE COKLAT nie.... hasilnye alhamdulillah... benda nie klu kna gaya nye leh wat side income... yer la klu tuk hantaran atau gift atau besday party bdak..bleh je tpi bdak2 kena corak bdak2 la atau pn wat stail lolipop... t aku cba yg tu plak yeee....

orite..kt bwh nie pic dari awal smpi akhir penghasilan homemade coklat aku... 




mse nie tuk letak filling... (bluberry & kismis)




dh disalut kembali...





nie lah hasilnye...










klu tuk majlis2,,hantaran,,gift,,besday dll sgt la sesuai kan... senang n simple...

berminat n oder cari sy d fesbuk - Sieqin Shukor

corak atau warna mcam2 ade....

ape tunggu lgi...



1 comment:

Narlina said...

Semakin kreatif sekarang.. bagus2.. btw tima kasih sebab bagi aku testing tadi.. sedap.. kalau ada apa2 event boleh order.. hehehehe..