About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, October 8, 2011

PERODUA DAY 2011

Last sabtu 01/10/2011 aku berada di Kuala Lumpur untuk menghadirkan diri ke PERODUA DAY 2011... cehhh cam dapat jemputan VVIP lak... ye r nie kira 1st time aku g PERODUA DAY 2011 nie... jadi nak xnk aku tpakse n harus menjelmakan diri d hari trsebut...

Awal2 g aku dah apply cuti n cuti aku approved....Alhamdullilah.... Aku gerak dri sni ari Jumaat dalam kul 3ptg.. Isau jgak r aku nk drive jauh2 nie sbnye lma sgt2 dh aku xdrive jauh2 sb sll en. suami yg drive... kli nie tpkse gagah n kuatkn semangat tuk drive n hanya bertemankn sikecik & my mom... Pape pn alhamdullilah aku berjaya mendarat di Hostel en. suami lebey kurang dalam kul 7.... Pas amek en. suami kt hostel,,trus gerak ke Cheras anta my mom g umah my auntie.... pastu trus check in HOTEL DESARIA PJ lebey kurang dlm kul 11lebey....mmg penat xhingat....nseb ctu ade wifi,,dpt r jgak aku on9 n hapdat kan.... Hotel nie wlupun dlm kategori hotel budget tpi mmg selesa..cam aku citekn kt post sblom nie... upenye dah setahun hotel nie beroperasi...hahahha....mlmnye ktaorg lena dgn nyaman sb pkai air-cond,,mklum r kt umah pkai kipas je... batak jap...hahhaha..

Esoknye dalam kul 2lebey kitaorg gerak kuar dri hotel menuju ke Perodua Rawang... Sampai sna org dh ramai... Kawasan Perodua nie teramat la luasnye....xtau nk gmbakn seluas ape tpi mmg luas mcam stu taman perumahan....bayangkan dri paking kete/moto nk msuk ke dalan kena naik bus transit....klu jln bkn xsmpi tpi brpoloh r....huhuhu....

Smpi ke ke tempat pesta..(ceewahh).. perkara pertama cri makan dlu...nseb guna kupon...huhuhu.... pstu ktaorg melepak tepi stage tuk tuggu PERODUA IDOL... haa!!1pedia!!! en. suami??? lorrrr kn ke dh gtau xde rejeki.. xlepas mse TOP 10 sb lupe lirik... xpe lah... ktaorg stay sna smpi ke mlm sbnye ade konsert... artis Nabil & Angah Raja Lawak (Pengacara),Stacy,Black Mentor & Kump. Wings,,, Hebat jgak r perodua nie sbnye konsert tu supe cam tgok Konsert kt JOM HEBOH... mantap ngan sound system n stage...

Sumernye tamat dekat kul 11.... Selesai sumernye acara pulang ke Hotel tuk bersiram sb seharian kt sna,,bdan dh belengas n melekit....dan jgk acara tido...zzzzzzZZZZZ....

Kesimpualannye aku mmg hepi sgt2 walaupun penat n byak wang kuar.... setahun hnya sekali....



























No comments: