About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Friday, February 3, 2012

hari ke-4....

Arinie sudah 4 hari aku memegang status SURIRUMAH spenuh mse...

Trus terang aku ckp aku mmg xdilahirkan tuk menjadi surirumah sepenuh mse... Bkn mksut aku xsuke tpi aku nie cpt bosan... klu duk d rumah tpi ade kje yg nk d buat insyallah aku xakan bosan n smmgnye aku memilih tuk berada d rumah sambil bekerja n mnjaga si kecik aku...

Tpi dlm kdaan ini aku tidak punye pilihan melainkan melepaskan kerjaya aku n tggal bsma2 dgn suami n ank.. Insyallah aku mpu mengharungi... 

Sesungguhnye aku smmgnye penat dh bkerja dgn org nie ikut time... kje ikut time ckup bulan dpt gaji... cmtu la seterusnye smpi ble2... jdinye nekad aku buat kputusan ini brhijrah ke tmpat bru nie tuk aku nk mula kembangkan minat aku iaitu ttng cup cakes...

Dgn minat n kelas yg tlah aku msuk,,insyaallah aku rse aku boleh buat cma tuk permulaan nie smmg sikit sukar tuk mencri market,,yg penting usaha... 

Smmgnye sense aku kuat mngatakn aku mpu berjaya dgn minat aku nie... 

Tpikn korang sronok jga tau jdi surirumah nie,,,xcaye korang cba r klu mpu... korang mpu??? heheh


p/s: i miz my mom a lottttsss..... hukhukhukhuk




No comments: