About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, February 1, 2012

miz my mom....

dlu entry aku pd korang yg rajin bca blog aku nie (ade ke yg rajin)..heheeh.. bkisarkn aku rindu huby rindu huby... tpi dikala ini aku rindu teramat kt my MOM.... sbnye aku kini berada di rawang n my mom berada d taiping... hukhukuk...

Mse ktaorg nk berangkat ke Rawang ari Isnin arinie,,my mom tenang n cool je,,xnmpak lgsg kesedihan d wajah dia tpi tghari tdi smasa dia col aku btnya kn ape lauk tnghari aku,,dia sedey n menages... dia risaukan kn aku xspecially cucu dia... bleh atau tdak aku harungi idup aku kt cni... mmg sdey... aku jga sedey n mngalir air mata dn jge tika aku menaip entri nie airmata aku mengalir lgi...

Sumpah demi allah aku rindu rindu rindu sgt kt my mom... terasa sgt ketiadaan dia dcc aku... aku rindu nk gado ngn dia,,rndu nk g ronda2 ngn dia dan trutama sekali aku rindukn masakan dia wlupun kdg2 dia cuma goreng ikan goreng sambal belacan je... tu pn dh memadai n ckup bgi aku.... 

Aku tau dia terasa sgt2 ngn ketiadaan aku n si kecik aku kt umah tu...Sll bgun pgi si kecik akn tegur dia ngn bgi salam...dia blik dri ngurut si kecik aku smbut dia kt pntu dgn salam...ble mlm dia ngn si kecik aku golek2 depan tv..huiii mmg sedey r... 

Tapi aku akn cuba kuatkn semangat aku tuk harung hidup nie... sbnye aku yg nk sgt keadaan camnie n aku xde pilihan.. jdinye aku kena buktikn pd sumer yg aku boleh n mpu berdikari n jgk pilihan yg aku buat nie tepat...insyaallah...amin...

Untuk MAMA tcayang: ma jgn sedey n pkir2kn sgt ye...tkot t drah tggi ma naek... ma jga diri n kesihatan...insyaallah adik kt cni ok...cma ma doakan adik dapt mengharungi kehidupan nie n jgak dilimpahi rezeki... adik sayang mama sgt2... miz u a lottttttttttttttttttttttt mom... :'(


No comments: