About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, January 31, 2012

aku@rawang....

semasa post nie d tulis aku dh hri ke-2 berada d rawang... aku smpi rwang pd 30.01.2012 isnin ptg kul 6ptg sb aku gerak agak lewat....

Smpi je trus angkut brg yg memenuhi bonet n seat bakang pstu trus ke hostel en. huby amek brg2 dia then sggah mkn...

Pnye la leganye dpt msuk nsik dlm prut,,,lapa jgn ckp r,,,nk d jdikan cite dh selesai makn nk cpt2 blek umh rehat sb bdn dh belengas n penat sgt2... ttba enjin xleh start,,, cba byk kli pn xbleh... ya allah dugaan lagi la kan... then huby col mber jumper bru ok.... trus gerak blek n rehatttttttttttttttt....

korang2 tlg doakan aku kuat tuk mengharungi kehidupan aku ye... sb aku rse 3 4buln nie mmg aku suffer skit sb huby sorang kerja... huhuhu

No comments: