About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, January 23, 2012

KELAS CUP CAKES 22.01.2012

UUUhhuuuu...igat lgi x ngn post aku sblom nie gtau yg aku ade kelas cup cakes... so arinie adalah arinye... mmg xsaba aku nk g..

Aku bgun kul 9 sbnye mlm tdi aku lewat tdo sbnye g merendek ngn sis aku sefmily g layan karaoke red box... yeeehaaa.. bosannye pasal... mmg layan abeh r... bessss... jdinye ble dh lewat tdo mkanye bgun pn lewat la kan.. heheheh... pas dh siap2 aku kuar menuju ke tmpt yg d alamatkn... aritu aku dh srvey jalan n umhnye so dgn condifen nye la aku lh smpi sna tpiiii upenye sesat jgk...bkn sesat ape jalan dh btol tpi umh xjmpa,,,aritu srvey dh im umah laen tpi upenye silap umah.,,hahhaha,,,

tpi alhamdulillah smpi jgk r wlupun tlewat... isau jgk r dgn yg dh mnunggu sbnye kelas d jnjikan kul 10... tpi nseb aku ade 2 org je... yg lgi 4 xdpt dtg... xkesah la..asalkn aku dpt blajar,,,skit org lgi bes sbnye cikgu blh r bgi tumpuan lbey,,, hehhehe,,,

Kelas brmula dgn buat cup cakes... dri awal proses sukat mnyukat smpi proses mbaka... dn jgk proses mendeko.,,,bab nie yg aku suke nie..xsba nk tggu yg nie la... hehehhe... memula pegang piping tuk wat deko nie ketar jgk r tgan tpi ttap jgk berjaya mndeko 16biji cup cakes.,,hehehhe,,,, dh aku dh pn tau jenis2 nozel tuk wat jenis2 patern... byk jgk r ilmu kek yg aku dpt...

Mmg layan abeh r wat deco cup cakes nie,,tmbah2 ble dh tgok tu cnteeekkk sgt,,,,hahaha,,perasan,,, tpi boleh la kn...aku bdk bru belajar... xcaye cer korang tgok pic kt bwh t.. msti korang xcaye aku yg deco cup cake tu,,,,ahaakkk... tpi mmg tu la hasil kerja tngan aku,,,,

Kalu la aku byk mse,,mmg byk g kelas kek yg aku nk g...tpi mse la pulak xmngizinkan....hurmmmm.. tpi dlm ilmu wat cup cake n deco nie pn dh syukur sribu rahmat,,, seumpama allah dh berikan aku jalan.. insyaallah aku akn trus berusaha hgga berjaya..,amin...

ohhh... korang nk tau pasal kelas tu x,,,xde sshnye pn nk wat kelas nie cma nye kena ade kelengkapan yg ckup bru leh ajar n jdi cikgu,,,insyallah aku boleh n mmpu,,,

orite,,korang tgok je la hasil kerja tgan aku ye... klu nk oder pn boleh aje.... hehehhehe....




















nie la hasilnye.... cnnteekk kn...


No comments: