About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, January 8, 2012

D'KING MEE UDANG BANJIR - SG. PETANI

Aku bese r setiap ujung mggu je aku mesti turun JAWI umah sis aku klu xde pape r..sbnye klu aku duk kt umah bowink,, ye la huby jauhkan... so baek aku lepak sna smbil on9... kawasan pn tenang je... hehhe

Sampai je smlm my sis ajak kuar ronda2...Pusing2.. Memula g Sunway Carnival Mall Penang... hurmm 1st time jejak kki kt ctu... suasana sejibik cam Sunway Piramid... ye la  dh sepusing sepusing kn of coz la sma... Standard orenng2 kaya je r sopping cni... tpi oreng xbpe nk kaya pn bleh je sb ade Giant gk kt dlam tu.. heheh..

Pas dh penat meronda ape g kan,,mse tuk mgisi prut yg lapa r... my sis suggest g D'King Mee Udang Banjir kt Sg. Petani....Memula dgr mee udang tu cm bese je r,,,mybe cam ala2 mee udang mak jah kuala sepetang je...

Tapi ble smpi,,,wahhh suasana bese2 je tpi mee udang dia walauweiii mmg trbaek.. hirup kuah pn sodap... Ditambah plak ngn IKAN BAKAR, UDANG ALA  PATANI mmg superbbbbbb r... 10bintang aku bgi...klu bleh 20 bintang pn sggup je.. hahhha...

Smmgnye puas hati sesgt... udang besa2 tapak tgan..ikan plak. lmbut ble msuk mulut..smbal sumer..ishh xtau nk ckp r.. korang2 kena pegi rasa sndri.. aku xtipu... cuma sediakan uwangnye aja la... nma pn seafood kn.. tpi klu setakat mkn mee udang je xde r mahal sgt.... Sampai saat aku menaip nie pn msh tbayang2 sumer mkanan malam tdi...

Korang pcaye atau x tgok je pic2 d bwh nie... pcaye la tgok pn dh mgliurkan apetahlgi klu makan... sedaaappppppppppppppppp....


IKAN BAKAR







UDANG ALA PATANI










NI LA HASILNYE...





MENU




NI LA MEE UDANG BANJIR..




P/S: CUBA JGN XCUBA K...



No comments: