About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, January 15, 2012

KELAS CUP CAKE DECO

Ahad 22.01.2012 nie aku ade kelas cup cake deco d area kmtg... Akhirnye sblom aku berhijrah dpt jgk la aku masuk kelas cup cake nie...

Cadangan masuk kelas nie dcadangkn oleh mom aku... memula tu cam mlaz jgk la tpi ble aku tpkirkn dgn kelas nie mgkin aku bleh buat duit mse d sna t so aku on je trus booking... 

Harap2 ape yg aku belajar nti dpt beri manfaat pd aku... korang tlg doakn ye... 

Nti aku hapdat pasal Kelas tu ye... 

No comments: