About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, March 3, 2012

SEDEY + SEDEY

Salam sumer,,,
Entry kli nie aku nk mohon pada sumer agar mendoakan kesejahteraan ank ku NAZRIN yang akan di operate sebelah mata tuk menggantikan kanta original yang keruh pada 27/03/2012 nie di PPUM...

Arinie khamis lepas ttba my huby ajak aku g follow balik ttng mata si kecik aku di PPUM,, pgi2 dah bgun n siap tuk ke PPUM,.. smpi sna dsbbkan surat2 susulan dlu dah xde si kecik kena jmpa doktor biase dahulu... Selesai jumpa doktor n seharusnye kami kena refer kepada doktor mata keesokkan harinye 02/03/2012...

Esoknye seawal pgi kami dah berada di PPUM tu rawatan selanjutnye... masuk je dalam bilik n selepas di periksa.. aku kena marah dgn doktor knape delay operation n dia suggest not to delay anymore... sedey jgk la ble dgr penerangan dari doktor tpi nk bwt camne doktor,,kami mpunyai masalah kewangan... nie pn xtau la mne nk korek tuk operation nie... tpi xpe demi anakku nazrin,, 'ibu dn ayah akan cuba usahakan ye nak'...

Hari Isnin 05/03/2012 nie si kecik kena admit kt wad tuk dibius sb nk kena tentukan power lenz yg diperlukan tuk operation on 27/03/2012 nanti...

Skrg nie aku cuba ikhtiar bberape tmpt tuk bantuan kewangan nie... Harap2 Allah permudahkan sumernye demi anak ku.. Amin...

Dalam hati aku sebenarnye teramat2 sedey sbnye kami xde simpanan tuk kebajikan anak tpi aku xleh nk menangis n terus menangis.. Selagi mpu aku akn berusaha tuk mendapatkan bantuan kewangan tu operation anak aku...

p/s: aku betol2 memerlukan bantuan kewangan... Kalau ade yang ingin membantu,,teramat2 di alu2 kn... Boleh hubungi aku  (Shikin - 0125689478/58) .... Terima kasih






No comments: