About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, March 5, 2012

WAD PEDIATRIK 6, PPUM

Semasa aku menulis entry nie aku berada d Wad Pediatrik Katil 26 @PPUM...

Nak tau kenapa... sbnye si kecik aku Ayen Lorra akan menjalani pembedahan mata sblah mata dulu pada 27/3 nie dan sebelah lgi xtau bile... Dan hari nie kena admit sbnye esok dok. akan scan mata tuk mngetahui power kanta mata yg diperlukan..

Kalau d tanya ttng perasaan aku nie,,aku xtau ape nk jwb..sbnye perasaan aku bcampur baur... takot sedey gembira risau n sumernye... tpi aku kuatkn semangat aku tu melalui sumer nie dan aku redha dgn ketentuannye.. 

Mgkin ade yg marahkan aku spt mana dok. marahkan kami kenape melambat2kan pembedahan.. klu korang nk tau satunye aku risau sb dia msh kecil n rmai jgk family2 xbgi n keduanye adalah d sbbkan masalah kewangan... aku bkn org yg berduit... tpi aku xtau kenape Allah duga aku seberat nie namun aku pasti ada hikmah sebaliknye.. 

Tapi ble direnung dalam2 rse nyesal pulak xbwt mse awal2 dlu tpi xguna dah... Skrg nie nk xnk brduit atau tdak aku kena usaha n cari dan buat jgk2 operation nie demi kebaikan dan mse depan si kecik aku.... nie mentara kitaorg ibu ayah ade insyallah kami akan jaga dia smpi akir hayat tpi klu ditakdirkan kami tiada,, ape naseb dia nanti... jadinye 'WAHAI ANAKKU NAZRIN,,IBU DN AYAH AKAN USAHAKAN YG TERBAEK BUAT MU NAK..WLAU TERPAKSA BKORBAN NYAWA SEKALIPUN..'

Aku harap selepas selesai sumernye nie ank aku akn mnjadi spt bdk2 normal yg laen jgk wlupun xsenormal mereka... moga ade sinar harapan tuk dia... 

Aku rasa aku xmpu dah nk menulis pnjang lebar lgi... da brgenang da airmataku nie... jadi sebelom ianye berjurai aku berhenti d cni... nti bebile aku hapdate lgi ye... 

Las skali aku mohon korang2 yg membaca blog aku nie mendoakan keselamatan si kecik aku... Amin.,..





sekian....

No comments: