About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, July 25, 2012

BERSUARA....

BERSUARA??? apekah yg dimaksudkan dgn bersuara... bersuara ialah menyatakan sesuatu hasrat hati... btol kah... lbey kurang r kan... 

Siapakah yg BERSUARA itu???  jeng...jeng..jeng... dah tntu la en. huby tcayang.....

BERSUARA ttng apakah??? lalalallalala.... tentang...tentang..... hmmmmm,,, bertudung la... huhuhu... yeaaa en. huby sudah bersuara tuk kali ke-2 nye ttng bertudung @ menutup rambut... 

Kalau xsilap aku 2mggu sblom pose n mse dikedai makan,,,

Huby:  yang,,ble nk pkai tdung nie..
Aku: Errrkk... Insyaallah bulan pose ye tuk permulaan tpi bukn ttup sumer tau... skit2 dlu... 
Huby: hmmmmm ok....  :)

Jadinye JANJI DITEPATI kta PM..... 

Bermulanye satu Ramadhan aritu aku suda mula berjinak2 dgn menutup rambut ala-ala CT.... Lantak org nk nk ngata aku ke ape ke yg penting aku da pn mulakn... Dari ttup trus tpi hati xrela xleh jgak kan,,, jdinye tuk tdak menghampakan permintaan huby,,,aku cuba n huby aku ok n bleh trima cara aku nie... 

Insyaallah aku akan berhijab suatu hari nti.... 

Nak tgok camne cra aku...... jommm...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

STYLE 1...



STYLE 2...



Camne ok x... klu korang xok xpe,,,aku ok jew... 
BETTER THAN NOTHING...


P/S: btol x ala-ala CT,,, spe nk follow jommmm.... 

SELAMAT BERPUASA..

...................................................................................................

Ehhhh,,, aku ade cipta LOGO tuk sieqin homemade aku.... sje bgi korang tgok...


OK x... lma dah aku x design logo nie.. huhuhu




No comments: