About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, July 5, 2012

TART pulak... (~_^)

Sbnarnye mse besday aku aritu aku da niat tuk buat blueberry cheese bgi kt staff2 opiz huby aku tpi disbbkan msalah teknikal xjdi n postpone... Kelmarin baru aku bkesempatan bwt tart nie n huby bawak g opiz,, Alhamdulillah tekak diaorg bleh trima n da 3x aku dpt oder tuk tart nie... 
Bluebery Cheese Tart nie aku da pnah bwt mse aku stay kt tpeng dlu,,,so mber2 da rase n diaorg leh trima...  cma kt cni je aku bru bkesempatan,,asik2 kek je kan seskli tukau selera,, aku rse diaorg msti xpnah makn g tart nie,, ye la nmpak jual mmg la byk tpi nk bli rse mgkin x kot... tpi ble da dpt yg free msti makn kn... hahaha... 
Hmmmm aku harap lepas nie Allah permudahkan setiap ape yg aku lakukan nie...dan jgak Allah murahkan rezeki kami sekeluarga... Selang sehari dapt oder pn ok jgk atau smggu 3x.. Syukur sgt2 da... 
Ok,, korang tgok r pic kt bwh yekkk... 


nie crust yg siap dibentuk n blom dimsak..


crust yg suda siap dimasak

  
nie plak yg taruk filling dan ditutup oleh cheese n dicorakkn,,,


taraaaa.... yg da siap dibakar...


p/s: korang ade rse terigin x.. huhuhuhu



No comments: