About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, December 12, 2012

1001 ceritera....

Haiiii.. haiii.... brtemu kmbali kte diruangan ini.... cewaahhh.... lma jgk aku x hapdet blog nie.. las hapdet 5/12/12 and hari nie 12/12/12 smmgnye tarikh yg canteek amat.. pasnie xjumpa dah tarikh camnie... nseb haku dah kawen klu x tarikh nie pasti akan haku abadikan... ngeh3... (perasan jap)....

xtau plak aku nk mule dari mne... byak yg terjadi sbnarnye... cite check up si kecik.... cte pasal kedai & customer... tpi nk cte satu2 dah x higat... mklum la skrg memory mcm2 nk higat...


my bff ade request nk tegok pic2 kedai..... korang pn layan je la pic2 tmpat aku bertugas skrg nie..



gaya seorang tokey.... ceewaahh


nie r tmpt dduk aku... sblah tu nmpak x kusi bb.. tu tuk si kecik aku..
(aku ase muke dah gelap dah sb pnas mmg memancar wktu tghari)


anda nmpak itu cashier.... tu la dianye pemandangan tmpat cashier...

nie aku snap dari arah depan....


nie dri arah tepi.. tu tmpt lauk pauk tenghari...


tempt bwt air dan roti cnai sblah2...



tmpat lauk pauk dari arah dekat...



tempat roti canai... yg kt luar tu thai corner.. xsnap pn pic..


tempat bwt air


sekian..... :)


No comments: