About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, February 16, 2010

CUTI LAGiiiiiii....

Ari nie cuti lgi...cuti yg mbosankan jugak sb duk kt umah jer..ari nie jgn xcaye aku bgun kul 10lbih..hhahahha..Actually kul 6lbih dh bgun dh bwt 'nen' ank aku..cewahhh..nk cover 2...then trtido balik..hahahaha...hubby lak xniaga ari nie so pe g 3 brnak membongkang smpi kul 10lbih r..pe g nk bwtkan..mntara cuti nie so manfaatkn dgn tido r...huhuhuhu...
Setelah bgun dri beradu aku pn mandi n trus mngadap laptop..per g nk bwt pn kan...nsib ade tenet klu lgi cam bangang aku nie...
Hubby lak jnis mals nk kuar..nk rest jew kt umah so ape nk d kta kn...bapak la bosan...
so kje aku skrng nie mngadap fb n blog..bw r ntahapeapentah slgi bleh...





nie r kje yg aku bwt...hahaha..ape mcam ok x....


SEISI PTG..

Aku bru lpas main air ngn ank aku..aku cuci kete ngan dia ari nie..best woo..ank aku pn sonok dpt lpas...cian aku tgok dia trperuk jew kt umhkn..ayah dia bknnye reti nk bwk dia kuar jalan cuti2 nie...tpakse r aku layan dia cra lain. klu x asyik merengek jew dia..cian cute aku 2...abeh bsh lenjun ktaorg..hahahhaha...pas dh sttle kete,,aku sttle ank aku lak r mndikn dia.. Msti korang trtnya2 mne hubby aku kn,,dia xde...dia g niaga r...cri rejeki..
Haaaa nie ade one stori,,ade sesape layan cte CAMELIA KATRINA x kt Astro...Aku mula xlayan sgt pn tpi ble tgok si Kat 2 cm btina gampang (sbjik cm sesorg) so aku pn layan r..huiii emang sbijik cm btina jalang@gampang...meluat aku...jgn korang igt xde btina cmtu ek..suke ggu hubby org,,realiti pn ade taw...Cam sial btina2 cmnie..emang aku smpah idup diaorg xkan bhgia..Pd sesaper yg trasa Lu Pkir r Sndri...
Ok r aku nk mndi..klu aku ikutkn emosi aku nie pnjg g aku nk taip tp ckup2..

No comments: