About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, February 18, 2010

SAMBUNGAN...

ello everybody...ni sambungan mlm smlm ek...xpe ape pn cma nk ksi tau yg hubby aku ajk kuar 2 adalh ajk kuarg mkn yong tau fu kt bomba...huhuhhu..klu korang nk tau yong tau fu kt tmpt aku nie mmg la sdapnye...xpnah aku jmpa sesdp nie...opssss bkn bhan2nye tau tp tang kuahnye..waaalahhhh..xcaye meh r dtg cba..bst woooo...smbil2 2 aku gtai prut g ordr paprik dging,,cdang nk mkn paprik seafood tp dsbbkn ktiadaan seafood mka dgn itu aku pn ordr r paprik dgig 2...tp ya ampun bpk pnye pdas,,,nk bgi aku buasir pe owg kdai nie...gilakkk tp dsbkn dh ordr n kbulurn aku pn mkn r jgak2..kn...baya 2..klu xmkn sure kna baya jgk so dri aku rugi baik mkn...telan jer la sieqin oiii...




jeng..jeng..jeng... nie la dinye mknan yg aku ordr 2..nmpk x ceria tp sodap woo...






dan yg nie wajah2 kekenyangan...hepi jew...hahahaah....wassalam...

No comments: