About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, April 14, 2010

aku tetap aku.....

ari nie aku dpt col tuk 2 interview tmorrow.. 1 from Agensi Suria Padu & 1 from Kamal Bina..thanz god akhirnye ade jugak paggilan interview...so aku set kn interview aku esok..i aku berharap sumernye akan berjalan ngan lancar...
aku xnk meletakkn harapan yg tggi tp aku berharap dpt kuar dri Guinea Foods scpat mgkin..aku rsa penat st2 kje kt ctu..mmg kje ok tp suasana plak yg x ok..
aper pn tlg doakn kejayaa aku...

my hubby prefer dpt keje kt Agensi Suria Padu coz kt ctu kje 5hri smggu..dpt la aku meluangkan mse ngn hubby n ank aku yg cute 2...xper la..aper pn tggu ceritanye esok k..insyaallah....

No comments: