About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, April 7, 2010

hati ku gembira...

mcam biase pgi g kje n stiap kli nk g kje jew aku mula r rsa tnsen n trtekn..selagi aku x blah slagi 2 aku akn rsa tekanan...bukn tekanan kerja tp tekanan pagai mnusia..bab kje aku mmg xde mslh..

dlm kul 10 lbih cam bese aku n ainin sarap ttba exec aku dgn muke yg xprnah aku tgok muka bgang cmtu suh ktaorg joint meeting...uiiiii tpanjat gk la ktaorg ttba lak...serius btol bnyinye,,

ble dh msuk meeting 2 rpenye bru taw yg silap skype..al-kesahnye...haaa kn mndapt..sb dh trbiase sgt so trslap send,,,spe nk jwb..ahaakkk..kira tegang jgak r kan mse tu..btol2 marah...aftr dh sttle sumer now my turn..

ok..1stly my exec ask me ape mslh..so scara jujurnye bab kje mmg xde mslh pd aku...cma yg mnjadi mslh attitude that gurl so bwt aku very2 bengang...so aku pn luahkn r ape yg trbuku about work..yg aku xtahan 2 that gurl leh lak point kt aku tuk cover slh dia..pekebndanye 2..dh terang2 slh dia nmpk,,dia nk crik slh aku pulak dh..alamakkk....pro r skit beb..dont mix r...ko dh kna tmbak knape aku slh aku plak ko nk bukak...adooiii...
pastu bukak lak stori mori yg personal n old2 stori n yg ntahaperaperntah...btoi2 aku xpham..mmg nmpk sgt ktdk PROan nye...
2 pn aku xbukak byk cte coz ble dia dh merepek ntah aper2 smpi exec aku sndri xpham what the stori mori..wkakaakaka..lawak2..cmtu la gayanye ble org dh terang nmpak slh tp xnk ngku n n cri slh org plak..dia ckp dia xleh ngam ngn aku so aku akn igat smpi bebile..aku pn xlma kt ctu..kje ni lak time aku nk sgt2 xde lak yg pggil interview..
actually aku sndri xpham cte ape yg di ckp..dia kta stiap kli cuti aku akn create stu cte n aku akn mset kt sumer org..pe jadahnye 2..btoi2 la otak x matang..ishh aku nk cte pn mlas r,,cte bodoh...so end of this case ktaorg shake hand r kn n that gurl said i dh x igat ape2...ermmm leh cya kew...wait n c...
tpppp xsmpat sehari pn dh kuar g cte..talking2 at the back..but aku dh bese dh n lntakkn la sb aku taw dia cte 2 sumer yg knon ckp aku itu aku ini 2 nk cover malu..
tgokkn jew r..klu aku eee mlu weiii xtaw nk truk muke kt mne...

at the end aku dh mls nk layan r n mls nk rapat2 dh ngn spe pn...aku g kje wat kje blik umh..noktah...but today i;m soooo hepi...baru taw haaaa...

No comments: