About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, April 12, 2010

soooooo sad....

- Soooooooooooo SAD -

aku xdpt trima kta2 dia..hti aku btol2 trguris..mgkin lpas nie dh tiada lgi gurau snda..aku dh serik n fobia..aku rsa ckup stkat ini..aku xmau mnyakiti N disakiti...aku sll mnrima nsib yg sebegini..

kite baik slh,,kte jht lgi r slah..knpe org suke amek ksmpatn d atas kebaikan org..aku xpnah kacau idup org tp knpe org kacau idup aku...knpe org lain bleh kuarkn kta mcm2 kt aku tp aku xbolh..adil ke...

ape prsaan korang ble sush pyh n tgkus lumus kte xdihargai..trasa cam sia2 kn..

ape yg psti aku dh serik nk brbaik ngn org..biar aku brkawan ngn ank n suami aku aje..

ckup smpi d sini...

No comments: