About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, December 12, 2010

HARI NIE DALAM SEJARAH...

Mesti korang trtanya psal tajuk aku kn..meh cni aku nk cte..aku xtaw r nk kategorikan cte aku nie kategori ape...

Pagi Ahad cm bese r bgun lewat..dtmbah lak ngan ujan pepgi 2 so ape g tarik simut r..hahha..tpi lewat mne pn aku leh tdo klu si kecik aku nie dh jga dlm kul 10 lebey..nk xnk aku trpakse r bgun...ble bgun jew wat kje lebey kurang,,siapkn brg2 hubby yg nk dbwk blik sdar2 dh kul 12 lbey...kejap jew mse...pas mkn sumer dlm kul 2 lbey siap r..sb bus hubby kul 3.30...

Ktaorg smpai bus stand awal jgk r dlm kul 3.15,,then tggu r mntara lom ade yg naek bus..then tepat kul 3.30 hubby aku pn salam cium sumer naek r bus..ttba aku tgok kt sit dia no. 22 ade org laen duduk sbnye sblom naek tdi aku dh suk dia check sit dia..nk dijadikan cte konduktor bus 2 amek r tiket hubby aku n tiket dak pmpuan 2..ps dia tenung dia pusing ke kiri then trus ckap yg tiket hubby aku dh silap direction (Jln Duta-Kmtg)..wahhhh..mggeletar r hubby aku nie pdahal mse bli dh check dh tiket 2 btol directionnye..tpi ble dh konduktor 2 kta silap ape nk kata pn..dh xde bukti yg mne stu tiket hubby aku pdahal konduktor 2 dh tukar..yg silapnye tiket pmpuan 2..hmpeh tol..gaduh pn xgune so hubby aku pn trun r bus..then g kaunter tnya psl tiket silap 2..leh pulak dak kaunter 2 ckap..'xleh wat ape r bang,,nie kt kaunter sna..mse bli x check kew'..vavi punye stmnt...emang sial....nk xnk kuar r duit bli tiket bru,,bus kul 6...sush hti jgk r hubby aku sbnye ble smpi sna kul 10 dah lewat..bus msuk dlm d xde..pkir nye pkir hubby aku try col dak umah dia mtk tlg..coz ade sorang bdk 2 ade kete..n alhamdllh dia leh tlg amek..bgi r duit minyak n bnjer mkn...klu x naya kna naek teksi masuk dalm 2 cas rm7o...bapak pnye mhal...nk pitam aku dgr..cian hubby aku tpi nseb baek la...amin...

So mntara tggu jam kul 6,,aku tdo kn ank aku dlu sbnye mse 2 aku tgok jam bru kul 4.30...ktaorg msuk blik smbil tdo ank smbil borak2 mntara tggu mse..nk djadikan cte ble aku amek jew hp nk tgok jam,,melompat aku ble tgok jam hp dh kul 5.55pm...huiii gleee...sdangkn aku msuk ble tdi kul 4.30pm..bru jew baring2 xkn dh kul 6 kot..melompat aku ktaorg laki bini,,kuar bilik tgok jam dinding 2 bru kul 5.10pm...tgok lak hp mama aku mmg cmpom r kul 5.55pm..ape g xkaruan r ktaorg...aku col kaunter bus mtk tlg tggu sb ktaorg otw..diaorg ckp leh tggu 5mnit jew..halamakkk cmne nie..dri umah aku ke bus stand dlm 15mnit...then aku col g gtau aku tggu kt simpang,,mtk tlg sgt2...then dak kaunter kta ok tpi laen kli jgn wat lgi..emang smpah wallah xbwt g dah...then trus kuar tggu kt simpang,,tggu pnye tggu jam dh kul 6.40pm,,xkan r bus dri kmtg xlalu2 g..lmanye amek mse..dgn pnuh kesabaran wlaupun dh sush hti truskn mnggu..smbil 2 col kaunter 3x..memula kta bus xmsuk simpang ble aku kta dh tggu kt simpang,,diaorg kta ok tggu kt kaunter simpang,,then col lgi ckp bus bru jln,,,,then col lgi ckp bus smpi sna kul 6.55pm,,..plik lak pulak sbnye bus hubby aku kul 6..mmg ade bus kul 6.55 tpi guna tiket lgi...ble dah cuak aku suh hubby aku lak col tnya..aku mmg dh xsenang duduk dah..then ble hubby aku col bru r dak kaunter 2 kta yg diaorg dh tukakn bus hubby aku naek bus kul 6.55pm 2...haduuuii aiii..pesal lak korang xgtau awal2...xde r ktaorg risau@cuak....

Then xlama bus pn smpai mmg tepat kul 6.55pm,,,leh lak mcik yg jga kaunter tiket bus 2 gtau aku yg sit hubby aku no. 31,,,haduuiii la mokcik oii,,awal2 mokcik dh taw psal kes ktaorg nie pesal r mokcik xgtau awal2 tdi...ish3x...tpi ape pn syukur alhamdullah hubby aku da slamat naek bus kul 6.55pm tu...amin...

Skrg nie tggu hubby aku smpai sna lak...cmne cte...cian hubby aku...nie sumer dugaan..Tobat lillah psnie xbwt g dah,,,,kna cmpom 3 4 jam...mmg gleee...peristiwa yg x dpt dilupekan...


p/s: pstikan anda tgok jam 3 4x..tgok r sbape jam yg anda d'umah anda...mmg serik..


No comments: