About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, December 25, 2010

kebabooommmmm

Meletusnye api di dada hnya kerana 'KIA'.... mgkin korang plikkn..xkn sb 2 gunung berapi lh mletus tpi itu la pncanye....aku xtaw cmne nk cte sbnye klu aku cte korang xtaw cte dri mula n xtaw ape yg aku pndamkn slama nie...

Spt biase ari jumaat hubby aku sure akn pulang tpi arinie dsbbkn 'Merry Chrismas' tiket fully booked...tpi dsbbkn dia nk jgak blik n rndu ank jdinye dia amek tiket KL-IPOH kul 10.20,,,ermmm cian my hubby...

Soooo bermula r cte hotzz,,,aku xtaw nk story cmne but the title of the hot story is 'Aku bergado lgi ngn dat guy'...yg wat aku sedey my mom stil jgk2 bela@blah sblah dia...dia ttap baek dmata my mom & aku sebaek mne pn yg aku bwt ttap xbtol d mata dia...aku dh ckup2 bsaba dh ngn kerenah2 2 jdi ini la msenye tuk aku kuarkn sumer..aku xkesah ape nk jdi,,jdi r...jnji aku lpas wlupun aku taw xkn ade org nk bckup aku klu aku kna hmpuk coz my hubby jauh...huhhh..i dun care asalkn aku puas kuarkn sumernye bgi dat guy sedar diri...dat it....

Yg bwtkn aku pling3 sedey ble dat guy brsuara pasal ank aku...dia jga ank aku,,dia cuci berak ank aku...so wat!!!wat the point u tell me dat...do i care...ello ko jga@cuci berak ank aku ko dbaya ok bkn freeeee...ape yg mom mtk ko tlg sumer dbaya...tpi aku xpnah nk prtikaikn cra ko jga ank aku...ko bgi dia main tpi ko mbute...bodo x bodo..aku bli lnch kekdg pmpes smpi dh lanjut,,berak pn ko xsdar...aku xpnh bsing 2 sumer ok psal aku pkir ko dh tlg jga pn dh kira ok r kan..tpi ble ko dh kuarkn stmnt bsuk cmtu,,,wat the hell..frm now on pliz dun touch my son klu ko xikhlas,,,aku klu org sntuh bab ank aku,,aku mmg snstif tramat...

Tpi xper,,aku pn xlma kt cni,,psnie ko idup r brdua wit ur mom,,aku bkn nk derhaka wit my mom but aku dh xbleh tahan sgt2 dh...org msti ckp brdosa wat mak cmtu...yuppp..aku agree..tpi dlm hti aku nie cmne pulak...yg xdudk dtmpt aku mgkin xrsa@xtaw..aku dh ckup bsaba,,butakn mata,,tuli kan tinga,,ttupkn hti tpi ble dh trlmpau spe leh tahn kn...


Yg jdi mslh aku nie,,ble aku geram@trlmpau marh aku sure mngis...dh xleh wat ape dh...aku klu bergado ngn org wlaupun aku xbrsalah aku ttap ngis...ishhh3 2 r kelemahan aku...


Mood: kureng ceria....


No comments: