About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, December 7, 2010

mood sedey...

hiii,,lmanye x update my blog...buzi skit..lgi stu sush nk on9 skrg nie..nie pn on9 kt umh mber mntara tggu dia siap..ktaorg nk kuar bersiar2 bwk ank jln2...heheheh...

Untuk pngetahuan korang yg lom taw,,hubby ku dh pn prgi berjuang...msuk arinie dh msuk mggu kedua hubby aku mnjadi 'org bujang'..hrp2 dia tdk mnjadi org yg btol2 bujang r sudahnye...aku hrap sumernye akn berjalan ngn lancar...amin..

So aku skrg tggal brdua jew...amat mbosankan kn & kesepian...ntah sampi ble r aku mpu brtahan..moga tuhan tabah kn hati ku,,kuatkn semangat ku tuk tmpuh sumer dugaan nie,,huhuhu

Aku berdoa pd tuhan moga kehidupan kami akn berubah slepas inie..amin..

Mood: ari2 sedey n kesunyian..

No comments: