About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, July 11, 2011

TERSURAT & TERSIRAT...

Lewat subuh tdi aku didatangi mimpi itu lgi...Apekah pula mksut di sebalik mimpi ku kli nie...Apa pulak yg harus aku pkirkn kli nie...

Kenape mimpi itu datang lgi...untuk ape mimpi itu didatangi dlm tdo ku....berjuta tnda tnya berada di dlm pkiran ku tika dn saat ini....

Sudah msuk 8 bulan aku berjauhan dgn hubby..dh selama itu aku didatangi mimpi sbgini sbyak 3x...Ape yg harus aku bwt...bertnya pd hubby..tkot pula dia bosan krna asik bertnya hal sebegini..tkot pula di kata xpercayakn dri dia,,sdangkn dia sudah sdaya upaya berubah n berusaha tuk keluarga...

Memula dlu ble nk berjauhan nie mmg mcm2 bermain di pala otak nie tpi demi mse dpn family,,aku redha...aku tpakse menahan perasaan rindu berjauhan...

Selepas ape yg dh terjadi dlu,,kepercayaan aku sudah menurun...aku tkot tuk meletakkn 100% KEPERCAYAAN pd hubby ku...aku tkot dkecewakan lgi...tpi selepas 8 bulan berlalu nie,,aku cba meletakkan kembali 100% kepercayaan pd hubby ku...hrap2 aku x dkecewakan lgi...amin..

Tpi mimpi semlm mgganggu minda ku tika ini....ptt ke aku prcaya kn hubby aku semula...atau ptt ke aku trus mnyalahkn diri dia sdangkn dia dh pn berusaha tuk menebus semua kesalahan mse lalu dia...

Kata org ble berjauhan nie mcm2 bleh terjadi....tpi pnah x org berpkir,,klu bnda nk jdi ble2 mse n dimana2 saje bleh terjadi...depan mata pn boleh kn....

Aku pegang kata2 hubby ku... 'ayang jgn risau,,abg xkan wat benda yg membelakangkn ayg,,ape yg abg bwt skrg cari rezeki tu ayg n anak...'..

penah aku brtanya pd hubby smada dia syg aku atau tdak n syg yg mcamane... jwpannye 'syg abg pd ayg x trgmbar...yg pasti abg amat sygkn ayg..'... sronok bukn ble dgr kta bgitu...kkdg2 ble brjauhan nie ksh syg mkin erat klu kena ngn gaya nye tol x...

Aku cuma mpu berdoa pd tuhan moga berikan aku kekuatan srta semangat tuk mengharungi liku2 idup ini....cma tggal 5 bulan saje lgi tuk aku bertahan....insyallah klu ade aral melintang tahun depan kami ank beranak akn dudk bsma kembali...korang tlg doakn ye..amin..

Tuk si suami,,moga ape yg kte lakukan nie membuahkan hasil satu ari nie...moga kte brdua diberikn kekuatan tuk tempuh semua dugaan n ujian hidup ini...moga ksh sayang kte mkin erat...amin..


nota: moga mimpi ku tdi tiada yg tersirat...mpi oh mpi,,pergi la jauh dri idup ku...amin...


No comments: