About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, August 15, 2011

'selamat hari jadi,,selamat hari jadi,,selamat hari jadi NAZRIN,,selamat hari jadi...'

Selamat Hari Jadi anakku,,MUhammad Nazrin.. doa ayh n ibu moga adik dberi kesihatan yg baek,,dimurahlan rzeki,,dpnjangkn umur...moga adik mnjdi ank yg beriman n bertaqwa serta hormat org tua..moga adik mnjadi ank yg brguna d masa depan,,moga adik berjaya n maju dlm idup.. Ayh n ibu akan sntiasa melindungi n mnjaga adik selagi hayat dkndung bdan...ayh n ibu akn wat yg trbaek tuk ank ibu...ayh n ibu sayang adik sgt2...

Pejam celik dduk xdduk si kecik aku dh mncapai umur 4taun hari nie...skejap je ase nye..msh terigat g saat2 si kecik aku dlahirkn n saat2 dia bertarung nyawa tuk idup...kekuatan smgat dia brjuang tuk idup mbuatkn aku mnjdi seorng ibu yg kuat n tabah...penat lelah berulang alik ke hospital mnjga siang mlm kni tbalas ble melihat keletah srta perkembangn dia dri hari ke hari...
Walaupun si kecik aku tdk sesempurna ank kecil laen nmun aku ttap brsyukur ya allah di atas kurniaan mu,,di atas kelahiran dia d dunia...ssguhnye dgn kelahiran dia aku mnjadi seorg ibu@isteri yg tabah dlm mengharungi liku2 kehidupan...
Anakku Nazrin,,ibu n ayah mohon ampun kerna tdak mpu mberi kesempurnaan idup pd mu ya ank nmun ibu n ayah akn berusaha tuk mnyempurnaan idup adik..
Terima Kasih ya sayang kerna mberi kebahagiaan dlm idup ibu n ayah...

Nota: sdey coz hubby jauh d perantauan smasa bsday si kecik...

No comments: