About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, August 13, 2011

TART OOO TART...

Lepas aku berjaya dgn 1st trial aku mbuat tart tempoh hari...aku mkin teruja nk bwt tart nie.. xtau r npe... Ekcelli aku mmg minat sgt bab masakan nie..cma dsbbkn mod malaz n ketiadaan mse mkanye aku kurang r mbuat praktikal...heheheh...
Tapi klu mod rajin aku dtg,,,haaa mula la mcm2 aku nk bwt.. ble 1st trial aku 2 mcm brjaya je,, aku tpkir tuk wat pelbagai jenis tart n mewarna warnikn tart mcm ala2 macaron 2,,,korang rse bleh x aku majukn tart nie klu aku pelbagai kn tart 2 ngn rsa n color...
Aku sbnarnye dh penat sgt bkerja ngn org dn terikat ngn mase... xbebas... aku nk sgt ade prniagaan sndiri.. nk jdi usahawan.. tpi 2 la blom rzeki aku agaknye tuk jdi businesswoman... heehe..

ble melihat tart nie aku cm tpkir sesuatu.. aku brcdang ble aku bhijrah tahun depan ke rawang,, aku xnk bkerja,,, aku cdang nk cba berniaga tart nie tpi bukn r sejenis tpi brjenis2... bleh x korang?? skurangnye ble aku wat krja sndri,,aku ade mse tuk si kecik aku dn dh tntu r aku akn sntiasa di umah.. btol x??
Korang tlg la doa2 kn moga impian aku nie trcapai...

Oppsss brbalek pda hal tart nie,,,stlah aku menggoogle upenye byk jenis tart yg leh d buat upenye.... Blueberry Cheese Tart,, Coklat Tart,, Fruit Tart dll.... tpi yg aku peratikan pasri tuk tart nie sumer guna color asal je... klu letak color2 kn lagi menarik,,, hurmmm...

Besok aku akn bwt blurberry cheese tart yg mber aku oder... nxt week klu ade aral aku try wat beraneka tart k... t aku update lagi... huhuhu











nmpak x pelbagai jenis tart di atas.. yg coklat 2 aku harus cuba...tggguuu...







No comments: