About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, December 18, 2011

DALAM PROSES PERCUBAAN..

hello..hello...hellooooooooooo...

fuhhh..fuuuhh...fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... habuk2 sawang2... hehehhe

aku xde cte pn sbnarnye tpi dh alang2 on9 nie aku hapdate la sekali... nmpak kn tajuk d atas tu... sbnarnye aku dlm proses mencuba satu Produk muke iaitu MAXI-PEEL keluaran filipina...

Kisahnye camnie,,,mse aku n fren sebok2 g crik bju dinner aritu,,ade sorang sis nie msuk kedai yg sma ngn ktaorg,,,then owner kedai tu tegur muke sis tu licin n bcahaye(of coz la bcahaye sb mber brtudung labuh..dh tntu smbahyang xtggal..aku nie hadooii laa..)...

Then aku pn selit la jgak brtnya psal muke dia... dia ngn xlokeknye gtau r product yg dia guna MAXI-PEEL.. dia pn mcm aku jgk pnah cba mcm2 produk tuk muke..tp sumer x sesuai tpi ble adik dia perkenalkan kt ia product nie trus rasi kt wajah dia... so aku nie mmg pntang la ble dgr dtmbah plak ngn rege yg murah kn... hehe.. cma mslhnye produk nie tiada d jual d tepeng... akk nie pn bli kt kl sbnye akk nie 2mggu sekali turun kl atas urusan kerja...

Aku bru dlm semggu mencuba product nie...jadinye xbrani r nk gtau hasilnye lagi... heheeh


MAXI-PEEL



1 comment:

Unknown said...

Nak tnye mcm mn pkai,blh thu yg mn ory k x...dan tnjuk set yg sis pakai