About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, December 27, 2011

PENANTIAN BERAKHIR..

Alhamdulillah dan syukur akhirnye pencarian rumah d rawang berakhir suda.... arinie tanggal 27/12/2011 kami sudah memiliki rumah sewa... aminnnn...


Aku xkesah umah kecik tpi jamban mesti terbaek....hahahah.. tpi yg nie bukan setakat jamban tpi sumernye terbaek.. kata hubby aku la... tpi aku ase mmg ok la sb mate n taste huby aku lebey kurang aku je...huby aku lgi2 la pembersih so bile dia kata OK makannye aku tau mesti ok...huhuhu...

Deposit suda pn d baya n ahad nie klu xde aral ktaorg akan trun sna cuci2 umah tu sambil bwk brg skit2... ;)

Ape pn nk jdi pas aku berhijrah nie aku redha je...

Doaku moga dipermudahkan segala urusan,,,d murahkn rezeki dn dijauhi dri anasir2 kejahatan...

Moga 2012 nie akan menjadi titik permulaan tuk aku sekeluarga berjaya dlm idup n ade sinar yg menerangi rumahtagga kami... amin...

sumer reader tlg doakn kami yee... macehh... :)

No comments: