About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Monday, December 5, 2011

OMBAK RINDU...




Sebelom aku berOMBAK RINDU aku bersihkn dlu aee sawang2 yg ade ada kt dalam nie... fuh..fuhhh..fuuhhhhh... mklum la kan lma sgt2 dh xhapdet blog...ttba mod mlaz melanda... mcm2 jgak r cte snbarnyer tpi dsbbkan kemalazan mkanye xbrhapdat la... nie pn sbb ttba rse cm ade mod skit r...

Brbalik pd OMBAK RINDU,,, semlm bersamaan hari Sabtu 3hb Disember kul 7.20pm aku g menonton filem OMBAK RINDU ngn hubby n si kecik aku.. jgn xcaye ye si kecik ok... huru hara kitaorg dbuatnye dlm pggung tu,,,mne tdaknye,,kejap nk nen,,,kejap nk popok,,kejap dia bcakap... hadoiiii la anak...

OMBAK RINDU,,,sna sni snun bcerita pasal filem yg di adaptasi kn dri novel... aku mmg pnah bca novel nie dlu...mmg bes n layan n sedey.... so ble rmai sgt2 brbunyi aku pn ape g tgediz2 n harus la nonton kan... kena plak tepat pda msenye si suami pulang,,ape lgi mmg paksaan la kan tpi nseb baek si suami sporting n nk fllow aku g tgok n dia pn layan jgk cma xde r smpi nages... hahhaha.... aku!!!!nges jgk r ble dh ujung2 tu,,,bkn ape bwk si kecik pham r....nk feel pn sush... tpi xpe asalkn aku dpt nonton,,puas hti dh...

Tuk cte tu aku bgi 10 bintang,,,tuk Aaron Aziz aku bgi 10 bintang juge (jtuh hti doh ngn karektor haris nie.,.),, tuk Maya Karin aku bgi 7 bintang sbb kureng menarik....

Ape pn jalan cte n pemandangan mmg trBAEK.... i likeee...

itu aja lah yeee....






Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat Kamu kala dukaku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya ‘tuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku




khas tuk suami yg jauh.... 



No comments: