About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Thursday, May 31, 2012

Sebenarnye,,,,,

Hmmmmm lma selamanye la aku x menulis blog....ye r lma aku xon9 via lappy....asik via hp jew... hp plak kokak,,leh bukak fb jer,,laen tokleh... heheheh,,

Sebenar benarnye selama aku xhapdate blog nie byak cte2 yg aku alami dan dugaan2 yg aku trima.... kalu nk dcerita mmg ber page2 asenye tpi aku rse btter aku xhapdate sbnye aku xmo igat la kesah2 yg dh brlalu tu... bukannye kisah menarik tpi byknye kesah duka.... so biar r aku simpan dalam kotak memori aku jew.... 

Kite kena pandang ke hadapan... tol x.....  

hmmmmm tu je kot aku nk tulis..... ahaakkkk.... 

No comments: