About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Saturday, May 5, 2012

suke masak VS xsuke makan

hmmmmm...xde la ape pn nk cte cma nk luahkn rse frust je ble kte masak tpi xde yg nk makan... huhuhu

Untuk pengetahuan korang aku nie jenis yg suke memasak tmbah2 klu ade resepi2 bru lgi2 r aku suke mncuba tpi yg mnjdi MASALAH aku ialah bile aku masak xde org nk mkn... sbnye huby aku bkn jnis yg 'pelantak'.. ehhh ade ke pkataan tu... dlm erti kata lain suke mkn... dia jenis mkn yg bese2 je trutamanye nasik la... dah tu plak aku brtiga branak je... si kecik klu mkn byk  mne la sgt kn n xtau nk komen pn... jdinye agak FRUST r ble aku msak tpi huby xmo mkn n bmkne dia xbgi support... :(

Klu dlu mse aku kje,,,bleh jgk r bwk ke opiz n ade la QC2 yg mngetest msakan aku tu tpi skrg aku nk bgi spe pn rse.. Jiran2 mmg tak la sb aku xkenal pn... jdinye klu kt Rawang mmg bakat memasak aku tpkse la aku simpan...stkat masak bese2 je r.. masak nasik plus satu lauk jew... huhuhuhu... FRUST kn...

p/s: ape pn tak bole... hukhukhukhuk...

*arinie aku bwt puding kastard brkuah tpi huby xmo mkn pn... xtau r sb xsuke atau xtau nk mkn puding... :((

No comments: