About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Wednesday, July 7, 2010

MIMPI NGERI...

Di saat aku melakarkn coretan aku nie,,aku tramat2 la letihnye coz aku temankn hubby aku niaga...huiii mmg memenatkn tpi berbaloi baloi..Alhamdulillah rezeki mlm nie mbransangkn..Amin...

Sebenarnye aku nk cte psal mpi aku smlm sblom semlm...Sblom aku trlupe baek aku wat coretan,,,

Ok,cte dia cmnie...semlm pnye smlm mpi ngeri aku 2 tahun yg lpas kmbali..Aku xtaw knape n mngapa..Ape petandanye...2x kli mpi yg sma 2 dtg..2 thun yg lpas aku cba tidak mpercayai mpi aku,,aku cma mnggap ianye hnya mainan tdo tpi aku silap,,rupenye mpi aku jdi knyataan...mpi ngeri dlm idup aku lbih ngeri dri mimpi momok...(pd yg taw 2 taw la ek,,,yg xtaw sori aku xmo cte k)...

Yg mngcmpiuskn aku knpe hnya stlah 2 thun berlalu,,ianye kembali...ape mksut yg trsirat d sblik mpi 2...aku jdi fobia n takot...aku xtaw smada aku hrus mprcayai mpi aku atau tdak kli ni..aku tkot pisang brbuah 2x...

Cuma aku phon pd mu ya allah jauhkn lah segala musibah pd klurga ku...Aku dh xsggup nk mnmpuh kepritan idup 2 lgi...moga mpi aku 2 hnya skadar mainan tdo...

Ptt atau tdk aku brsuara ttng hal nie pd hubby aku...aku tkot dia anggap aku tdak mpercayai dri dia...ya allah,,aper yg hrus aku lakukan...sejak mpi 2 aku jdi xtntu arah...aku takotttt...

No comments: