About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Friday, July 9, 2010

SHUTDOWN...

Arinie bermula la cuti shutdown aku yg d tggu2...from 9-13hb...

Pgi aku bgun kul 10 slpas tdo smula kul 7lbih lps hubby aku g niaga...bgun mndi then sarapn roti canai tlur bwang hubby aku tapaukn...errkkk alhmdllah...Then kul 11 lbih ktaorg kuar jp sb ade hal,,igatkn kejap rupenye smpi ke ptang...aaddooii laaa...nma jew aku cuti tpi mcm2 hl lak...

Smpi umah dlm kul 5,,ktaorg ank banak bantai tdo r..cadangnye nk tdokn ank aku tpi ngn aku2 skli lena (alasan jew nie)..sedar2 dkt kul 8...gile babas tol...

Then bru r dpt on9 dn mengrply stmnt2 kewn aku..hehehe...nie xtaw r kul bpe lak ktaorg nk tdo..nseb r sok cuti lgi...

Ahad nie klu xde aral melntang(hrp2 xde r),,ktaorg nk blik PJ (umh ibu mertuaku),,,moga ape yg ktaorg rncang kli nie berjln ngn lncar..amin...


p/s: smlm mlm mkn kt THE GATE...aku hnya smpat snap gmba signboard jew,,gmba mkn xsmpt cz dh lapa...heheheh...see below

No comments: