About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Sunday, July 11, 2010

PERCUTIAN BERMULA..

Klau tgok title cm gerun jew..hehhehe...PERCUTIAN tu...padahal nk blik umh Ibu mertuaku kt PJ..hehehhe..kiranye prcutian gk la 2 kan...better than nothing...mmg niat aku cti shutdown nie nk blik PJ coz dh lma sgt xblik PJ..cian my hubby,,wlupun dia xde bersuara tpi aku taw jauh d lubuk hti dia nk sgt blik PJ n jmpa mak dia..
So d ksmpatan yg ade nie r au ajak dia blik skligus bwk ank aku jln2..nk g mlncong tmpat lain duitnye xbpe nk ckup.,.hehehe..

Sebentar lgi ktaorg akn berangkat..klu smbang smlm sesudah subuh nk gerak..(jnji melayu)..huhuhuhu,,tpi dsebbkn ade mslh tknikal mkanye tika aku mnaip nie pn blom gerak2 g..adooiii....xtaw r kul bpe..

My mom r ttba lak nk fllow lst mnit so klu dh mom fllow phm2 jew r..org tue kan..mcm2 nk kna siap n sttlekn dlu...Jadinye mntara tggu 2 smpat jugak r aku on9..heehehe...yer r brg aku sumer dh get ready semlm g...(knon nk sesudah subuhkn)

k lah..aku stop dlu laaa...bteri pn nk abes nie...Doakn perjalan kami selamat yew..moga kmi selamat pegi dn selamat balik...amin....

No comments: