About Me

Dilahirkan pd tanggal 25hb Jun 1978,, Berasal dri Taiping, Perak... Berkahwin pd 24hb November 2006 dgn jejaka pilihan hati Mohd. Khaidir & mempunyai seorang cahayamata Muhammad Nazrin... 'KEKAYAAN bukanlah satu dosa & KECANTIKKAN bukanlah satu kesalahan,,Oleh itu jika anda memiliki keduanya jgnlah anda lupa pd yg MAHA ESA.. Muhammad Nazrin adalah seorang anak istimewa/anak syurga.... Seorang anak yg bijak wlaupun xsempurna akal nye... Ibu bangga memiliki kamo...

SIGN PLIZZZZ

Tuesday, July 20, 2010

SHUTDOWN LAGiiiii...

21/07/2010 bersamaan hari Rabu, opiz aku shutdown lgi dsbbkn dpt memo dri LAP ketiadaan air dri kl 7pgi Rabu smpi 6am Khamis...adooiii laaaa...opiz aku nie xabeh2 ngn shutdown replace shutdown replace...

Air xde replacement,,sport day replacement,,dinner replacement...aku btol2 xpahm r..slma aku kerja aku xpnh jmpa r cmpany camnie..skit2 replacement skit2 replacement..yg xpueh hti 2 cmpany nye hal cam sport day, dinner pn kna replacement...ape kejadahnye la aiiii..btol2 kerah kederat pkerja..ptutnye kna tukar nma cmpany fr GUINEA FOOD ke REPLACEMENT COMPANY...ckup2 tnsen...dah la ade ari ahad jew tuk hri berehat nie kna lak replace ari ahad,,ari ape yg aku nk rest ngn hubby & ank aku...akai ada ke weyyy...

Pliz dun tell me about 'TANGGUNGJAWAB' 4 cmpany k,,bullshit..how about 'TANGGUNGJAWAB' aku pada family lak...aku dh trlebih tggjwb dh pada cmpny.. 8.00-5.40 working hour..tlg r korang imagine.. hmpir2 10jam beb kt opiz...adoiiii...nk tggjwab cmne g...eeee aku xphm r...npe r xde yg cmplaint...sooo tnsen..aku pakal no choice jew mkanye tpakse stay..if ade choice lain mmg cmpom aku cabut beb...serius i tell u...aku dh xleh tahan...

No comments: